rss

...TaG Pas SaHur...

Posted by KAIRA SENSEI...

burppppp....(oppsss..)cowy..hikhik...alhamdulillah...baru pas sahur td...anak2 sume sahur x??jgn mls2 bgn ek..amek berkat sahur....hikhikhik...khutbah pas subuh...hahaaa....http://www.emocutez.com

pastu....sementara nak tunggu subuh..aku terbkk la blog Auntie Ann tu..(jgn mare ek kak anis..)tgk2 aku insan terpilih kne jwb tag die..hukhuk...http://www.emocutez.com

maka dgn penuh khusyuk dan tawaduknye aku pun menjawab..jeng...jeng..jeng....http://www.emocutez.com


1. kekasih saya :
hanya dia ..

2. Saya sedang mendengar :
mak tgh ngaji quran...mendayu...sob..sob...

3 .Mungkin saya patut :

ngaji quran la...ish..ish..

4. saya suka :

ape yg leh wat sy suka..

5. sahabat -sahabat baik saya :
amat baik...

6. Saya xfaham :
ble org yg slalu wat2 xphm...huhuu...slege je..

7. saya rindukan :
detik itu..ketika itu..

8. ramai suke cakap :
ble la ko nak abes study...

9. Cinta itu :
suci,indah,bahagia namun kdg2 kali menyakitkan.....

10. Di sesuatu tempat seseorang sedang:
merindui dan mengingati saya...yeke???hopefully...

11. Saya akan cuba:
jika saya fikir saya mampu...

12. Ayat selamanya membawa maksud :
forever n ever...


13. Saya tidak akan/ pernah mahu :
menderhaka kpd mak n abah...love them very much

14. Bila saya trjaga dr tido pg ni saya :
along...bgn sahur....

15 . Saya paling meluat bila :
org wat sy jdik meluat..astaghfirullahalazim..

16 . pesta n parti adalah :

ntah...jrg2 sgt g sne..

17. haiwan paling comel pernah saya temui ialah:
xde asenye..plg comel pun kaira dgn kwn2 lam bilik aku..teddy bear la anak2...huhu

18. Umur yang paling menyeronokkan :
umur skrng 21 thn..sumenye menyeronokkan n indah2 belaka..hehe

19. Hari ini :
tenang dan mendamaikan

20. Malam ini akan:
supaya lebih tenang dan damai

21. Esok pula saya akan :
mengharapkan ketenangan dan kedamaian...


23. Saya betul2 inginkan :
yg terbaik dlm kehidupan

24. Perkara pertama yang terlintas di fikiran apabila melihat wajah di cermin :
alhamdulillah..sempurna sifat aku sebagai manusia...

25. Tempat membeli blah atau arked permainan :

berpoye poye dgn kwn2..hahaha

26. mkanan barat atau jepun:

mkn je..slagi tekak aku x luahkan semula..

27. bilik terang atau gelap:

terang tuk tgk cter antu..gelap tuk tido la..

28 . ayat terakhir paling bermakna yang pernah anda katakan pada seseorang

ape yg jdik trima dgn ati yg redha..im always with u..


korg plak kne jwb tau:

sume org leh jwb...klu korang sygkan aku..wajib korang jwb...


mm..sblm terlupe...lot of tenz to kak anis for this tag...nnt klu ade jgn lupe suh nad jwb lg ek..hahahahaaahttp://www.emocutez.com

0 Responses to "...TaG Pas SaHur..."

Leave a Reply