rss

.....AbAh...

Posted by KAIRA SENSEI...

Sedey sgt..
td pas solat maghrib..kol mak jap...
rindu..xdpt blik kg..
da sembang2 dgn mak..
tetbe mak ckp....
abah kne chikunguya..

Ya Allah....
cam nak tercabut jantung aku...
nak nangis je..
tp mak ckp abah da ok..
demam pun da makin kebah..
tp..aku riso sgt....sian kat abah...

Seblm nie..mak da gtau abah xsht..
igtkan demam bese2 je..
tp...tbe2 semlm kua bintik2 merah kat badan abah..
so....disahkan kne chikunguya..

Aku igtkan abah..
dgn tulang empat kerat tu lah abah kerja kuat tuk besarkan aku adik bradik..
xpnh abaikan tanggungjwb...
xpnh mengeluh...
abah mmg kuat...
sekuat hatinya mengharungi hidup..

Abah slalu ckp..
abah xde harta nak bg..
cme..abah harap..anak2 abah berjaye dlm idup...

Ya Allah...
kau peliharalah abah dan mak sebaik mungkin..
aku syg sgt kat mak dgn abah..
aku perlukan mak dgn abah dlm idup aku...
tanpa mak dgn abah...xmungkin aku adalah aku sekarang..
pengorbanan mak dgn abah..
xmungkin dpt along balas..

Abah...
along syg sgt222 kat abah..

0 Responses to ".....AbAh..."

Leave a Reply