rss

...MenGhiTuNG HaRi.....

Posted by KAIRA SENSEI...

Hyeeeeee........
da abes pun cuti 4 ari neh...gagaagaa
huhuhu....cuti yg 'berkualiti' gak la...lalalaa..
hurm...tp pepun...bulan ni aku akan menghitung hari..lalala...

sbb ape yek?gagaa...
sbb.............
byk btl la event dlm idop aku bulan neh..llaaaaa.

ha....ni listnye..hehe

  • ujian akhir kursus (UAK)
  • final exam (idop aku merana n sengsareeee)
  • teachers day(lalalaa)
  • packing brg blik cuti sem (part yg plg maleh skali la)
  • balik kg...(ni la plg besh)
hurm...
hope aku dpt la kekuatan nak stdy nie...
tp problemonye..
kekuatan aku lebey nak blik kg..
huhuuh..
ase xtertahan dah nak dok sni lg sebln ni...cm kne sekse je..
huhuhu...pepun...aku kne kuatkan jiwa n raga...tuk final aku...
lallalaa..chewaaaahhhh...

hurm....okey la...pde kengkwn..nnt kte stdy la ye sesme..huhu..
daaaaaaaaa............

0 Responses to "...MenGhiTuNG HaRi....."

Leave a Reply