rss

...KeNanGaN dan HaRaPaN...

Posted by KAIRA SENSEI...

huhuhu...sob...sob...sob...
sedey la pulak..
ble da abes final exam...make berakhirlah idop aku di kampus tuk sem 3..
huhuu....
mcm2 la kenangan aku dgn kengkwn sepjg sem ni...
manis..pahit..masam...tawar...kelat..payau...hehe..sgale la rase yg ade kat dunie ni..hikhik..
klu di flashback kan mesti tersenyum sengsowang..lala...

tp..
ape pun....
ni la yg mematangkan idop aku.....
bermule dgn bertungkus lumus ciapkan eseimen....
wat projek tu..projek ni...
sampei x menang tangan ngan kaki aku...
tu xkire isl lagi..
tutorial.....presentation time kuliah...
ha....amali lagi....
huhuhu....
pe lg ek???
ha....BIG....report tu..report ni...GERKO la..ahaks
n sgale mcm lagi la....

tp....alhamdulillah...aku berjye gak lalui sume tu...dgn kengkawan aku....
n last...dgn redha n tawakal....aku berjye jgk seat for the final..

even bz cmne pun...aku tetap enjoy gle2 la sem ni..
heee...
mcm yg jdik..huhu...
yg hepening....sedih....geram...hahaa...
tp xpe....
ni bru sket....da jdik cikgu nnt xtaw la cmne kan...
kne la blajo sket2..lalaa

n hope...sem dpn aku dpt lalui dgn tabah..heee...bersedia fizikal n mental..lalaa....
so....aku cuti 3 minggu je...
huhu...its not enough...llaaa...
klu bley nak 3 tahun...hahaaa...banyak la cekadak ko..
huhhu...

ok la...
epi holiday....
take cara ek kengkwan.....jgn lupe kemas2 brg....
daaaaaaaaaaaaaaaa

0 Responses to "...KeNanGaN dan HaRaPaN..."

Leave a Reply