rss

...AkU dan KaMu....

Posted by KAIRA SENSEI...

mampukah aku...
mampukah aku utk melafazkan kata-kata maaf...
di atas kesilapan yg tlah kau sandarkan...
mungkin ini mmg takdir yg tlah ditetapkan utk aku...
meskipun...
jauh dilubuk hati aku...
ku sentiasa berharap rasa ini ada untuk slamanya..




kerna ku pasti....
apa yg terjadi antara aku dan kamu...
pasti ada hikmahnya...
aku tetap di sini...
meneruskan perjalanan idup..
yg sntiasa menanti..,




buat kamu...
aku pasti...
masih ada cahaya kasih suci yg menanti dihadapanmu...
truskanlah berjalan..
kerana...
aku yakin....
cahaya kasih suci itu sentiasa menantimu...


aku pasrah...
akan kujadikan kenangan..
antara aku dan kamu...
sesuatu yg bernilai dlm idup..
sesungguhnya cinta aku dan kamu...
xkan ku biarkan ilang bersama deraian air mataku..




yakinlah bahawa...
aku sentiasa memafkan dirimu...
dan menyayangimu untuk selamanya....




KAIRA....




0 Responses to "...AkU dan KaMu...."

Leave a Reply